Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej. Custom publishing konkretniej Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing…
WięcejReklama i marketing
Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi
Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie specjalistów. Google radzi, jak rozpoznać solidną firmę…
WięcejNajbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I
Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, ale zżera Cię głód wiedzy, to ta lista jest właśnie dla Ciebie! Poniższe zestawienie przedstawia osoby, które chętnie dzielą się…
WięcejUsługi SEO – postaw na doświadczenie fachowców
Przedsiębiorstwa i właściciele witryn internetowych, którzy marzą o tym, żeby dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie starań osobiście. Nie mając kwalifikacji w tematyce SEO i nie śledząc systematycznie informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować rzetelnie i – najważniejsze – skutecznie. Kolejna droga to zatrudnienie na etat doświadczonego SEOwca, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze…
WięcejPBN – co to jest i jak z niego korzystać?
Aby odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz również postarać się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest zawartość strony oraz to czy regularnie dodawane są do niej kolejne fachowe i pomocne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno również zaniedbać tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków prowadzących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest wykorzystywanie PBN – prywatnej sieci blogów. Private blog…
WięcejOptymalizacja pomoże uzyskać stronie wysokie pozycje
Wydałeś krocie na firmową stronę www, jednak ona nie zdobywa kolejnych klientów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada najnowsze technologie, jednak pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się mimo Twoich starań? Prawdopodobnie powód tkwi w niskiej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej używają wyszukiwarek – dobry biznesmen powinien więc zatroszczyć się o to, aby witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy wyszukali bez dużych trudności. Jak to osiągnąć? Należy zacząć od samej strony, modyfikując ją z myślą o…
WięcejCo powinien zawierać content plan?
Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to zrobić?”. Lista kroków wraz z terminami ich realizacji motywuje do regularnej pracy, a także pozwala w łatwy sposób określić, na…
WięcejOrganizacja imprez – jaki sprzęt eventowy wynająć?
Rozmaite eventy, zarówno te na zadaszonych przestrzeniach, jak i na świeżym powietrzu, urządzanie są praktycznie codziennie. W dzisiejszych czasach ich organizacji nie podejmują się jedynie spore korporacje i miasta. Często jednak, kiedy małe podmioty postanowią o przygotowaniu takiego wydarzenia okazuje się, iż brakuje im odpowiedniego sprzętu, a jego zakup na jednokrotne użycie jest zwyczajnie zbyt kosztowny. W takiej sytuacji warto skorzystać z usług wynajmu sprzętu na imprezy. Podesty, bramki, namioty eventowe – co można wynająć?…
WięcejWirtualny spacer z modelem 3D – zwiększ rozpoznawalność swojego biznesu
Wnętrza 3D to idealny sposób na zaprezentowanie przyszłym klientom naszego biura, powierzchni usługowej czy nieruchomości, z których zamierzają korzystać. Dla wielu osób opcja zwiedzenia takiego lokalu przed sygnowaniem umowy jest ogromnie istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im pomyślną dla nas decyzję. Czym zatem są wirtualne spacery i wnętrza 3D? Jak można użyć taką wizualizację w biznesie i dlaczego opłaca się to robić? Więcej informacji na ten temat…
WięcejMyśl globalnie, promuj się lokalnie. Kilka słów o korzyściach z lokalnego pozycjonowania strony firmowej
Jak trafić do klienta, który szuka oferty takiej jak moja i mieszka 200 m od siedziby firmy? Jak konkurować z gigantami, którzy na pozycjonowanie i reklamę internetowę przeznaczają dzisiątki tysięcy złotych miesięczenie? Wydaje się to niemożliwe, ale jest na to sposób. Warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne i dotrzeć do klienta, który właśnie teraz szuka takiej oferty lub usługi tuż za rogiem. Większość właścicieli stron firmowych w Polsce to mikro lub mali przedsiębiorcy, którzy prowadzą biznesy…
Więcej