Custom Publishing

Po więcej szczegółów o custom publishing skieruj się w to miejsce.

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing konkretniej

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zaliczają się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Custom publishing – cele

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i wzmacnianie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]