Szukasz korzystnej oferty kampanii SEO? Doskonale trafiłeś! Wejdź na https://seo4.net.
Przedsiębiorstwa i właściciele witryn internetowych, którzy marzą o tym, żeby dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie starań osobiście. Nie mając kwalifikacji w tematyce SEO i nie śledząc systematycznie informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować rzetelnie i – najważniejsze – skutecznie. Kolejna droga to zatrudnienie na etat doświadczonego SEOwca, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzecie wyjście to zatrudnienie agencji SEO. Budżet zarezerwowany na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że poza specami od SEO w zatrudnione są tam również osoby od projektowania graficznego, kampanii Google Ads, copywritingu i kodowania służące rzeczową pomocą w tych sferach.
Agencja SEO – wybierz tę, która istnieje w branży od lat
Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Czym kierować się podczas szukania podmiotu, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Radzimy postawić na markę, która funkcjonuje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, a także tych kreatywnych oraz marketingowych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co nie zawsze gwarantuje wysoką jakość usług. Wybierając firmę, która istnieje od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona spore doświadczenie i może w każdej chwili pochwalić się szerokim portfolio swoich uprzednich klientów. Agencje SEO częstokroć na swoich stronach posiadają dział z opisem tzw. „kejsów”. Przed sygnowaniem umowy powinno się przeanalizować studia takich przypadków, żeby samemu wstępnie zobaczyć, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, a także to jakie trudności udało jej się rozwiązać oraz z jakimi branżami pracowała. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: pisze o harmonogramie zadań na zbliżające się tygodnie, ale również przesyła raporty ze zrealizowanych działań i ich efekty.
Inna zasadnicza kwestia to spersonalizowana oferta i dobranie strategii prac do charakteru działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, powinien to być znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania pracownik sumiennej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, by poprosić o kolejne dane o firmie, konieczne do opracowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie można znaleźć samodzielnie w internecie, jak np. informacja o realizowanych do tej pory działaniach SEO czy o najważniejszych dla klienta towarach albo usługach, które potrzebuje wypromować.
Opłata za rezultaty – czy to korzystny system rozliczeń z firmą SEO?
Z nieufnością powinno się podejść do agencji SEO, które proponują umowę z opłatą za wypracowany rezultat. W takim modelu klient rozlicza się z agencją SEO wówczas, kiedy frazy kluczowe osiągną uzgodnione w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top10 bądź do Top3). To wciąż całkiem popularny rodzaj rozliczeń, jednakże wiąże się z wysokim zagrożeniem – można wszak osiągnąć szybki efekt naruszając reguły ustalone przez Google. Stale modyfikowany algorytm również nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, więc dobra agencja SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych wyników. Jeśli idzie o cenę za działania agencji SEO, to z rzadka jest ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu niezbędne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby opracować wnikliwy audyt SEO, a potem wcielać w życie wszelkie wynikłe z niego prace. W kolejnym okresie współpracy, jak strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają o wiele niższe.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]