Zajrzyj tu, aby zdobyć więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję PR Kraków
Działania reklamowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, świadczeniem usług czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, tymczasem mniejsze firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, najczęściej poszukują wsparcia u agencji marketingowych.
Co można powierzyć agencji marketingowej?
Agencja marketingowa to zespół twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w internecie (social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zamówić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio użyte na etapie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, kalendarzy, billboardów czy ulotek. Agencja reklamowa przygotuje także ciekawe, unikatowe wpisy na stronę internetową zleceniodawcy, jak również opracuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Instagram, Facebook czy Twitter.
Do jakich firm adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są zwłaszcza do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji targów, spotkań z klientami lub sympozjów wymagających na ogół wielopoziomowego planowania, te zadania można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnej i zgranej grupy pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych lub opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich czynności reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.
Dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]