Google Partner - zobaczcie co może wam zaproponować
Google AdWords jest wymieniany wśród najskuteczniejszych metod umożliwiających reklamę w sieci. Polega na proponowaniu internautom linków sponsorowanych o zawartości dopasowanej do konkretnego zapytania i potrafi podnieść zyski nawet o kilkadziesiąt procent, jeśli kampania AdWords zostanie odpowiednio poprowadzona. Wbrew temu, co sądzi część czytelników, zaplanowanie skutecznej strategii AdWords to rzecz dla doświadczonych profesjonalistów i bez właściwych umiejętności okaże się niemal niewykonalne. Dobrze zatem zlecić to zaufanej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie będzie to trudne – musimy jedynie sprawdzić, czy konkretna firma uzyskała tytuł Google Partner.
Na czym polega program Google Partner?
Google Partner to system, który internetowy gigant przygotował, by zapewnić kontrahentom zamawiającym AdWords profesjonalną pomoc. Polega on na udzielaniu agencjom SEO odpowiednich porad, dzięki którym mogą one stworzyć bardziej efektywne kampanie dla swoich kontrahentów. Aby agencja zdobyła tytuł Google Partner, jej pracownicy powinni posiadać certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama powinna udowodnić sprawność w kierowaniu funduszami AdWords. Google przyznaje certyfikat Google Partner firmie SEO jedynie po dokładnym jej przetestowaniu. Co więc oznacza on dla klientów?
Co daje certyfikat Google Partner?
Tytuł Google Partner świadczy o tym, iż pracownicy wybranej firmy mają umiejętności, które pozwalają na dobór najlepszych metod podczas zarządzania kampanią. Dzięki Google Partner otrzymujemy również pewność, że firma, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do różnych nowinek wprowadzanych przez internetowego giganta, a jej specjaliści uczestniczą w różnych kursach organizowanych przez Google, a także korzystają z jego wsparcia technicznego.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]