Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Zajrzyj na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow, aby otrzymać wskazówki jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie specjalistów.

Google radzi, jak rozpoznać solidną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita praktycznie tylko za dzięki Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak m.in. Baidu, Yahoo lub Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zaistnieć w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje mocna konkurencja, z reguły jest to niemożliwe bez wsparcia specjalistów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.

Najistotniejsze cechy dobrej firmy SEO

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie naświetla, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • stały monitoring kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa branża klienta, jakie są jego cele i kto jest jego główną konkurencją.

Pracownica firmy Google zaznacza także, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, często dającą zauważalne efekty dopiero po paru miesiącach działań.