Zdjęcia firmy na mapach Google – co dzięki nim zyskasz?

więcej o zdjęciach firmy na mapach Google

Mapy Google to najczęściej używana apka na urządzenia mobilne. Co dzień używają jej dziesiątki milionów użytkowników z różnych krajów. Co ważne, przydaje się nie tylko w trasie, ale też do znalezienia firm świadczących interesujące nas usługi w pobliżu. Właśnie dlatego warto zatroszczyć się o to, żeby dane o naszej firmie znajdywały się w mapach Google. Jakimi rzeczami natomiast sugerują się internauci przy podejmowaniu decyzji o skorzystaniu z konkretnej usługi? Specjaliści są zgodni co do tego, że w znacznym stopniu na podejmowane przez nich wybory rzutują fotografie dodane przez firmę. Jak je zatem przygotować?

Zdjęcia firmy na mapach Google – jakie powinny być?

Powinniśmy pamiętać zwłaszcza o tym, iż nieczytelne fotografie nie dadzą spodziewanych skutków – siedziba marki i sprzedawane przez nią towary powinny być uwiecznione w doskonałej jakości. Dobrym rozwiązaniem będzie niewątpliwie produkcja interaktywnej prezentacji, dzięki której inni przekonają się, jak prezentuje się siedziba przedsiębiorstwa. Szczególnie atrakcyjne będzie to dla właścicieli hoteli czy lokali gastronomicznych.

Zdjęcia firmy na mapach Google – komu powierzyć?

Jak przed chwilą nadmieniliśmy, złe fotografie bez wątpienia nie zachęcą klientów do wyboru naszych usług. Najbardziej odpowiednim pomysłem będzie więc zlecenie ich zrobienia dobremu fachowcowi – najlepiej doświadczonemu w zdjęciach do map Google. Istnieją też agencje, które nie dość że sfotografują wnętrze firmy, ale też zrobią prezentację w Buisness View – zazwyczaj ma to wpływ na wzrost przychodów przedsiębiorstwa.

Dane adresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]